cukrzyca

Moderator: Wroc_Luna

kokony
super leomaniak
super leomaniak
Posty: 740
Rejestracja: 2008-05-13, 16:58

cukrzyca

Post autor: kokony »

Mojemu szpicowi zdiagnozowano cukrzycę. Ja jestem zielona w tym temacie. Na razie dostaje insulinę przed posiłkami. Ma cukier od 249 do 320 przy normie 120. Reszta badań krwi - OK. Dostaje też codziennie kroplówkę z solą fizjologiczną. Od piątku. Przedtem nie chciał jeść, więc widzieliśmy, że coś nie tak. Schudł 6 kg. Przy wadze 25 kg to to jest bardzo dużo. Ta waga mu spadła gwałtownie. Jeszcze we wrześniu był grubaskiem. Dużo pije, dużo sika.
:cry:

Czy jest ktoś mądry, co mi wyjaśni, co to może oznaczać? Czy to już na zawsze? Czy wysoki cukier przy innych wynikach OK MUSI oznaczać cukrzycę, czy to może być coś innego? Skąd się bierze cukrzyca u psów?


Awatar użytkownika
Archisia
super leomaniak
super leomaniak
Posty: 1270
Rejestracja: 2007-11-19, 13:09
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: Archisia »

Jest specjalna karma dla psow z cukrzyca :
http://www.wet-activ.pl/html/chore_i_seniorzy.html
Cukrzyce ma sie na zawsze :cry:
Ale on na insulinie moze sobie spokojnie zyc dalej i to bardzo dlugo :-D
Ostatnio zmieniony 2008-10-28, 23:12 przez Archisia, łącznie zmieniany 2 razy.


ARCHIBALD Wiecznym Strażnikiem Lasu
GWIAZDECZKA Wieczny Łowca
UZI Stróżująca za Tęczowym Mostem
MALINKA Po Drugiej Stronie Tęczy
Obrazek
Awatar użytkownika
embe
super leomaniak
super leomaniak
Posty: 1900
Rejestracja: 2007-12-14, 20:53
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: embe »